Nej, skärpning!

Nu ska jag fan ta tag i bloggandet igen! :) Är pepp igen!
Nu har man äntligen fått ett jobb, eller två egentligen. Extra på Max i Boländerna och extra på Dressinen på station. Hoppas på fler timmar att jobba. Pengar pengar, jatack.
Vill ju flytta och greja ju. ;)

Har börjat måla och spela gitarr igen. Förstår inte varför jag la det åt sidan ett tag, det är ju både kul och avslappnande att hålla på med det. Tappade väl bort mig lite i våras I guess, but now I'm back! :D
Peppen på mig.

Idag ska jag försöka ta tag i träningen igen också. Blivit sjukt oregelbunden, och ja, det märks redan. Tappat det jag lyckats bygga upp... -.- Men ändring på det! 

Syrran är ju om möjligt värre än tidigare, men vad ska man förvänta sig av en efterbliven 23-åring som betér sig som 15? Jaja, slipper väl när jag flyttat. Sååå skönt! 


~*~ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0