Stenhagen suger.

Helt seriöst. Jag har nämnt idioten som åker runt på sin moppe sent på nätterna. Vet ni vad underbarnet gjortde inatt? <3 jo, han åkte runt till halv 5 på morgonen, innan han äntligen åkte hem. Låg vaken hela freaking natten! ASHÄRLIGT!! Ska gifta mig med honom. <3<3 För jag är så kär.
Kan inte någon bara skjuta han i skallen?

Dag två på dieten. Lite lättare idag. Får knappt äta något alls, vilket suger när man är van att ta en macka eller äta lite nötter då och då. ;) Helt sjukt vad man småäter egentligen. :o aldrig tänkt på det.
MEN den här dieten funkar som fan, så jag hoppas på att ha tappat åtminstonde 10kg när jag är klar. :)
Gärna lite mer.

Fint väder idag och igår! Dock har jag suttit inne båda dagarna, i brist på annat. Orkar inte cykla till stan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0