:D:D:D:D:D -.-

Sitter och lyssnar på musik och drygar mig i skolan. Annica skulle köpa biljett idag, men hon har inte dykt upp än. :P Jag är så trött på att sälja biljetter nu. xD
Skönt att det är över efter idag. Inga fler chanser nu. Ska kolla lite på listor som ska skickas in nu, astrött.

Efter skolan ska jag väl ner på stan och kolla efter klassband. Någon måste lägga ut 500 spänn på det... vem får vi väl se, jag är fattig nu iaf. :P Sen ska jag hem till Jerry och fortsätta på den där F****ng klänningen.
Är bara glad att det inte är jag som syr, men fan va arg man blir. Trött som faan på den. Motherfucker.

SEN ska jag bara njuta av dagen. ^^ Vill egentligen bara hem nu, orkar inte cykla och hålla på så jävla mkt. Pissdrygt att cykla från salabacke till stenhagen. -.-

Ja, jag suger på att blogga just nu, men vadfan. Så går det när man skriver asnajs inlägg, så råkar man radera allt. :P Kiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0