åååh, men jag är ju så trött. :)

Var på Bond's skiva igår, kom hem kvart i två, vaknade tjugo över fem. Känns i kroppen kan jag tala om för er. Min fot lyckade jag såklart skada med, lagom inför uppvisningen. Ingen stukning dopck, thank god.
Dock inlindad så att jag inte pajar mer på den innan imorn.

Ja... då var det bara en vecka kvar då. :) Sen är det studentdags. På måndag är vi lediga, tisdag klasskamp, onsdag mentorsdag, torsdag fixa flaket och naglarna, sen på fredag är det STUDENTEN!! :D
ÄNTLIGEN min tur!! :D Ni vet hur mkt jag tjatat om det, skulle ju tagit redan för två år sen! ^^
Så underbart!
Men sorgligt med.... men UNDERBART! :D

Igår hade vi entreprenörsgala; fick utnämnelsen "Årets Gamling", av läraren jag alltid kallat gamling, eftersom han är äldst i arbetslaget. Och en massagegrej. Som jag skulle använda på hemmet. ;) Haha, det var kul. ^^ Han hade gjort den utnämnelsen bara för min skull. <3 Kommer saknar honom. 

Jaa... hade ju genrep igår med. Gick inte så bra... känns inte bra. Men det ska väl gå hoppas jag. Vi ska träna extra mkt idag. Och jag kom på att jag glömt musiken....  Ska försöka föra över på mobilen. Klart.

Håhå jaja... skas köpa nya danskläder idag... funkade inte med linnena, mina bröst har krympt, så de ploppar ur då linnet inte håller emot längre... fiiint. Ska kolla vad jag hittar. Kolla efter en sport-bh med, kommer behövas...
pladder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0