Utgång

Björn Rosenström i fredags var awesome! :D Alla var fett pepp, men jag var aaastrött. :P Hade precis kommit från danslektionen, höll på att somna medans vi väntade. Han skulle tydligen inte komma förrän 12, halv 1 på natten, och va var där från halv 10, eftersom de hade sagt till sofie att det började 10.
Annars hade jag fan sovit ett tag innan. När j
ag väl kom hem runt 2 så kunde jag inte sova på hela natten heller. xD Roligt. Hade en sjuk träningsvärk och var trött som fan på UF-mässan i lördags. :P

Där köpte jag en mugg som ser ut som en pappersmugg i porslin, som man kan återanvända, en burköppnare för framtida bruk och en key-finder, som jag ångrar att jag köpte. xD Men får väl ge bort den eller nått. :P

Måste köpa soppa idag. Ska pierca tungan, kommer inte kunna äta ordentligt på ett tag. :) Äntligen ska jag göra det! Efter år av tjat! ;) Får väl lägga upp en bild senare efter jag tagit den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0