mår illa

Luca står och kollar på väggen och lyssnar på musik. Normalt. :)
Våffeldagen idag då... skitäckliga våfflor, halva klassen mår illa typ. Måste ha varit nått fint som typ råttgift i de där... :P

Skolan då. Kom just på att mitt liv är kört. Jag är numera en sån man kallar screwed. :P IG överallt och komvux är ändrat så man inte kan fixa upp betygen, bara plugga nya. Kul. Över.
Alla barndomsdrömmar är över.
Roligt.
Vad fan ska man göra nu då? Jag har ju ingen framtid längre. Är alldeles för utbränd för att orka ta tag i skolan och fixa betygen. Det går bara inte.

En positiv sak iaf, ska träffa Markus och fika idag, köpa björn rosenström-biljetter och boka tid för tungpiercing. Nervös för piercingen, men velat ha ett bra tag nu. Skulle ju piercat när jag var 16, men samma dag vi skulle boka så ångrade sig mina föräldrar. Och då var det ändå billigare... :P KUL. Nu måste jag betala själv istället...
Jaja, det blir gjort iaf.

Ingen sthlm-resa den här månaden heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0