Ledig, men i skolan.

Kände att jag kanske ska jobba lite. Fick reda på att jag har ig i allt igen. :P Känns fint och man blir så pepp. ;D
Alltså... antar att skola aldrig varit min grej, hur mycket jag än vill... :P

Ska ner på stan senare, vid lunch, och träffa fru. :) Ska köpa lite mönster och tyg till studentklänningen. Försöka mig på att sy litegrann. Morsan får väl hjälpa mig. ;) Yeah, som om. :P
Var tvungen att tacka ja till lägenheten, även om jag inte sett den än. Mäklarjäveln ringer ju inte upp. :P Dåligt. 
Har kollat lite andra lägenheter, men det känns inte som att jag kommer att få någon... Ligger för långt bak på listorna. Funderar på att söka i någon stad som inte är fucking studentstad där hela sverige ska komma och ta alla lägenheter så att man själv som uppsalabo inte kan få bo kvar. 
As. 
 

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Hej! Vad ska du hitta på idag då?? =)

2010-03-09 @ 09:59:23
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0