:)

Fick just veta att vi har 2 veckors påskolov, vi som är lite bättre. :) Kommer bli asskönt. :D
Idag ska jag träffa en fin liten grabb, min egna lilla indier Snurre. :) Vi ska hang out at his place och vara coola gangstaahs. ;) Ska bli kul. 

 Måste sluta dumma mig dock, och mina lungor håller på att kollapsa. :( Höll på kvavas på bussen igår påväg till Emelie. :P Mindre kul. Kunde inte andas, hostade bara och ingen luft innåt liksom. Höll på spy och svimma och kunde inte göra nått. Fattade inte vad som hände. :P Sure, visst har jag haft svårt att andas på bussen sen jag blev sjuk, men fuck. :P
Gick bra i alla fall.

Hade fett mysigt hemma hos Em, drack kaffe i några timmar och blev bjuden på middag. Pratade minnen och nya grejer. :) Fick även veta att fler gamla kompisar blivit mammor... Haha, känns som att alla 89:or förutom jag skaffat barn. :P Men, antar att vi var en ganska stor kull, så det är kanske inte så konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0