Björn Rosenström idag

Yes, biljetterna är fixade, så ikväll blir det Björn Rosenström för hela slanten! :D Velat se honom hur många år som helst, och poff så kommer han till Uppsala ikväll. :)
Ska gå med några klass- och skolkamrater. Kommer bli så jääääkla kul! :D

Såg på nyheterna att adrian shulteiss eller vad han nu än heter kom 9a i konståknings VM, vilket betyder att Louie's kompis kommer med i VM-truppen nästa år? :) Om jag fattat rätt? Skulle ju vara ascoolt! :D

Nu ska vi snart ha lektion iaf. En otroooligt roligt lektion. not. :P Företagsekonomi B. Awesome!!!!!!!!! >.<

Men annars då kära vänner? :) Vet att jag blivit jättedålig på att skriva, men jag har kommit i en svacka då jag helt enkelt inte orkar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0