Trött som en skog.

Tror inte jag har varit såhär trött på lääänge. :P Var jättesvårt att kliva upp imorse. När man jobbar på söndagar alltså. </3
Kul dag igår. :) Det första jag gör är att ramla inför alla på läktarn. Rooliiigt. Tur att det var mörkt. Fast jag tror inte någon missade det ändå.
Pinsamt. Typiskt mig.

Jerry kanske kommer försbi skolan idag. But I don't think so. :P Han kommer väl aldrig vakna?
Måste ringa Peter idag med. :P 
Fick ett fint samtal igår om att Basil splittras. Mindre kul, älskade det bandet. Nu sätts hela mitt projektarbete i gungning. Meen får väl fixa åt Jerry's nya band. 
Även om hälften av arbetet går förlorat... Måste prata med lärarna. 

Göra lite rester.... haha, yeah right att det blir av. :P
Fru kommer senare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0