ööööööööööööööööööööuh,teaöl,hskrmn ae

Trött som tusan. Ännu en dag åt skogen. Har börjat leta lägenhet på riktigt dock, ska ringa ett samtal och kolla jobb senare idag. Sen söka bidrag om jag får lägenheten. vill flytta. Nu.

Skulle dock underlätta om man hade någon att bo med, ett tag i alla fall, så man kan dela på hyran... Men skulle aldrig palla bo med någon.
Är lite av en ensamvarg. Vill liksom ha mitt privacy.

Kiss.

Ja, vad ska man göra här i livet egentligen? :) Mitt går ju käpprakt åt helvete, är trött som en häst, och vill bara bort. Inte hem, det pallar jag inte. Försöker vara ute så länge jag kan numera. :P
Så jävla destruktivt att bo i en familj. >.<

men heeeej. jaja, ska väl ta och ringa det där samtalet nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0