Ny vecka

Middagen var asmysig, fram tills min familj kom hem. Jävla retards. Min syrra flög på mina gäster och fick dem att må asdåligt. Kul liksom, första gången de är hemma hos mig, och en sån sak händer. :P
Slutade med att vi alla 3 drog, abdi och sofie drog hem och jag till Jerry.
Kollade på Somethings gotta give, sen sov vi. Sov jävligt bra för en gångs skull.

Sitter i skolan och drygar mig. Lite seg i huvudet är jag...  Hade en fin sms-konversation med min fru imorse, senare fick jag reda på att hon sov när hon skrev. Inte så konstigt att jag fick så skeva svar. :P

Har fått resten av mina pengar i alla fall, så ska betala lite räkningar idag, sen skicka anmälningen till dansen och sånt med. :P Hejdå pengar.
Fan va jag vill tatuera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0