Mordförsök på bussen?

Det var en fin liten muslimsk tjej som försökte döda mig. Nej, men hon knuffade mig så jag nästan ramlade ner för trappan ner jag skulle trycka med kortet... -.- Jävla idiot som ville markera att hon skulle på bussen före mig, trots jag hade stått i kylan längre. Fitti.

Igår försökte jerry döda mig i skolan, genom att skrämma slag på mig när jag kom ut från toan. KUL! Höll på att få hjärtattack, så rädd har jag inte blivit av ett påhopp på länge! xD
Fan va vi skratta. Eller ja, han skrattade väl mer än mig....

Biohelg i helgen då? :) Ska se Till vildarnas land med Jerry och Linnea och Snabba Cash med Valle. Ska även fira en viss Miss Merei som fyllde 18 igår. :) Krogen nästa! :D
...den flickan kommer för alltid vara 12 år för mig. <3

Idag då? Ska ner på stan efter skolan och köpa mig en mössa och kanske ett nytt skärp. :) Behövs typ. Kollade runt lite med J igår, men tänkte vänta med det tills pengarna för studentkläderna och sånt dragits av, så jag inte får fina minus igen. :P Men nu kan jag shoppa lite. Tror jag. Har runt tusingen kvar, borde hålla igen lite, fick ju fan 2700 igår? xD Och 2022 3 dagar innan. :P Pengahanteringen alltså. <3

Funderar på att ta lån och flytta hemifrån tidigare. Orkar inte bo hemma längre, det är förjävligt. Nu säger syrran att jag bara får ta hem kompisar 1 gång var 5-6 vecka. My holy shit cow, yeah right att hon ska bestämma det? Tycker hon att det är jobbigt får hon väl gömma sig i sitt rum då, så får hon känna på hur det är att vara fånge i sitt eget hem litegrann. :P
Fuck att jag respekterar att hon försöker köra med mig.
Jerry förstår inte varför jag inte säger till henne att fucka off, men dude, jag har gjort det såå många gånger, och det hjälper inte. I know my sister. Hon tror världen kretsar runt henne och då SKA allt vara på hennes sett. Hon accepterar inget annat. Någonsin. Vad folk än gör. Tills hon dör.
Rim.
Aja, en fin tös det där. Jag förstår varför vissa bryter med sina familjer när de flyttar ifrån.
I'll be one of them.

Kommentarer
Postat av: Jas

Were the wild things are (Vildingarnas land) är skoj... men retarded film XD but still.. i like it!



Ja syskon är svåra saker att leva med ibland... man har tur om man har en tolererande syskon

2010-01-26 @ 10:26:07
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0