I skolan.

Sofie sitter och flaxar som en kråka. Hon är galen. :) Jenny är i skolan idag också, och miccis. Slipper iaf vara ensam. ;)
Jerry följde med till skolan och skulle hjälpa lite, men han drog för snabbt. Ska möta upp honom igen senare.
Mamma och Ava ska åka till moster i helgen, så förhoppningsvis är vi ensamma när Fru och Abdi kommer hem till mig. Blir kycklingmiddag, vin och film.

Måste ner till syon senare och göra en restplan, blir aldrig av när jag sitter här. :P wooo.
Paul vill äta ute, det är fredag. Hahaha, Andreas vill äta mat han har haft i kylen en vecka, pål tycker det är för gammalt, men inget är för gammalt för gammling! :D

"Nu kallar du mig flintskallig också!!"
Haha, älskar våra lärare. <3 Fan va jag kommer sakna dem.

Åkte just på en ghost för att vi dricker vid datornerna... men inte kan väl han ha menat det, he loves us. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0