Glada nyheter!

Idag fick jag ett fint samtal om att studentmössorna kommer nästa vecka! :D När visste de inte, men nästa vecka i alla fall! :D Asnajs! Har längtat som in åt skogen!  

I övrigt så sitter jag här själv... Miccis är i skolan, men har lektion nere med Hip:arna. Lunchar sen.
Idag ska jag till Jessica, inte setts på 3-4 år snart... Kommer bli skumt. :) För er som inte vet så spelade vi i samma band för lääängesen. Mitt första band faktiskt.
Ska bli kul, fika och ta igen åren som gått.

Funderar även på att hoppa av danskollektivet. Pallar inte med mötesombokningar och inga träningar, ska alltid krångla. Känner även att vi ändå inte kommer någon vart, och det är inte min grej längre.
Kollektivet = </3. Ska prata med tjejerna om det.
Hade vart nått om vi hade haft lite mer erfarna tjejer med, kanske några killar, men nä.
Pallar inte leta upp folk som kanske är sugna.
Måste ändå börja jobba och sköta mitt liv typ.

Meen, ingen ska få ta ner mig idag! :D Idag är en skitbra dag, mår kanon! Ska nog måla när jag kommer hem! Spela lite gitarr! Hoppas ingen är hemma.
Yeah right!
Men snart så slipper jag ens oroa mig över det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0