:)

Sitter i skolan med Jerry och ska trixa på hemsidan.
Lunch snart, maaat. <3
Idag blir det skivmöte och dansmöte, känns fint... pengar till fika, hej då. :P

jaaa, jag är trött som en liten ponny. HAHAHA på tal om ponny... Jag träffade Sandra och martin för ett tag sen, och vi promenerade till maxi. Påvägen tillbaka så sa jag nått om att vi skulle gå en längre promenad för jag kände för det, och hon sa "nee, måste tänka på min ponny".
Både jag och Martin kollade med höjda ögonbryn på henne och M sa "du vet att det där kan missuppfattas grovt va?"
Hahaha, shit va kul vi hade. Nu vet ni också.

Jaja. Idag blir säkert en fin dag. Känns inte så, men vi kommer ändå framåt med hemsidan. Måste skriva loggbok btw... gör det medans J fixar bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0