det där med pengar?

Igår var jag hos Jerry förresten. Han hjälpte mig sy upp byxorna jag köpte, så nu kan jag ha på dem. :)
Vi chillade järnet, och för första gången så var det inte störande att han knappade massa på datorn.
Dock kunde ingen av oss sova. :P Störande.

Nu har jag köpt ett busskort också, så det blir till att åka massa buss och lyxa till det lite! :D
Det är fan för kallt för att gå just nu. :P
Haha, gillar att jag fick 2022:- igår, och idag har jag 168:- eller nått sånt kvar. Jag vet hur man hanterar pengar.
Japp.

Men har iof bara handlat saker jag behövt, förutom böckerna och skivan. Men får mer pengar på måndag. :D
Blir till att betala studentkläderna, tandläkare, jenny och böckerna. Funderar på att ta och köpa en ny mössa också, så trött på den här. Den har ingen form kvar, bara en jävla tygbit som bollar sig på huvudet. :P
som sagt... jag och pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0