ÄNTLIGEN är jag rik. For now.

Mina december-pengar har -äntligen- kommit, så det blir bara till och fylla på mobilen, köpa byxor (och kanske något att äta), betala studentkläderna, synundersökning osv, sen är de borta igen. Woho!
...vill ha ett gymkort också.
Hatar när man måste betala allt själv bara för att man får lite mer, det är så jäkla mycket utgifter. :P

Idag ska jag sega igen. Nej, men ska försöka göra en rest-plan. Kommer inte hända. Jerry, vart är du och piskar mig i ryggen så jag får saker gjort? :(
Kom hit och underhåll mig.

I'm such a weak, weak person... Fan va jag funderar på att ta en rök idag i alla fall. En kan väl inte skada?
(yeah right, kommer börja röka igen. Men jag saknar det...)

Kommentarer
Postat av: Jas

Det är så med pengar... 5 minutes of happiness, a month of poorness X'D



PISK PÅ RYGGEN! JOBBA JOBBA!

2010-01-21 @ 11:31:06
URL: http://keedo.blogg.se/
Postat av: Jas

Svårt med det där att folk ska förstå... men kämpa på och spara så fort du får chansen!



Nice, får du dra dig hit någon dag!

2010-01-21 @ 16:10:07
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0