Vill ut.

sitter själv i skolan. Så jäkla trött och uttråkad. Vissa personer är ganska ovärda. Orkar inte bry mig mer. Blir bara snurrig i huvudet. :P

Sitter och lyssnar på Petter's samlingsskiva X, och får massa minnen tillbaka från barndomen. :) Petter. <3 
Vill dansa asmycket, drygt att den är i slutet av veckan. :P Ska försöka få ihop pengar för att ta en till kurs eller nått. Vill verkligen ta en till kurs och röra på mig mer. Funderar på Streetdance eller Origentalisk, men vet inte än... Vill helst ha nått som man bli as-ansträngd av, som reaggetonen... sär bara känner man hur mycket som försvinner efter varje gång typ.  

Hur ska någon förstå mig? undrade någon igår. Ja, jag har då ingen aning. Tror inte att någon någonsin kommer göra det. Jag visar inte så mycket av mig själv för folk, har med tilliten att göra. Inte ens de som tror att de känner mig gör det egentligen. Jag spelar ganska mycket.
Jävligt mycket.
 Tycker det är ganska kul att se att folk tror de känner mig. Skrattar lite.
Fan va hemsk jag är egentligen? Haha.

Nä, nu ska jag vänta på min fru och ha kul resten av dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0