Sportlov

Sitter och lyssnar på musik. Äntligen funkar spotify, det har inte gjort det på ett tag. -.- Har inte så mycket att göra... borde skriva på pappas ordbok, men det är så tråkigt. :P
Spelat tv-spel hela dagarna, har inga pengar så att jag kan åka någonstans. >.< astråkigt, nu när man har lov och allt. Och ingen vill ju komma hit pga min jävla syster... Fucking syster, hon är så jävla otrolig. 
Men på onsdag blir det utgång, sen efter det får jag ju pengar så jag kan njuta resten av lovet. :) 

 Insåg att jag borde ha passat på att åka till Aplerna och hälsat på Sofia nu på lovet, men ska kolla om det går att ordna något nästa lov. :) Saknar ungen. Och då kan man ju passa på att lära sig åka skidor igen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0