rt>HESYRU

Oj va jag är trött. Sugen på cigg så det smäller om det. Suger.
Heeeej.
Min hjärna har inte riktigt kommit igång än, det kommer att bli en mycket fnittrig dag idag.

Träffade Sofia Larsson igår, det var längesen vi gjorde nått. Satte oss på Hugo's och tog en fika. Mycket trevligt. :) Sanna skulle också komma, men det blev nått strul, så hon kunde inte. Nästa gång.
Miiieh. Ska på bio idag med Valle är det tänkt. Säkert nått som kommer dyka upp.
Något fint.

Jahapp, då var det halkbane-veckan. På onsdag smäller det. Inte bokstavligen hoppas jag, skulle vara sämst om man krockade. :P
På tal om krockar, busschaffören körde som en dåre idag, fick huvudvärk. Han sket i att köra långsamt på farthinder, så alla flög omkring i bussen. Ont.
Sen sket han i att stanna vid min hållplats också, den enda han inte stannade på, så jag fick gå en jättelång omväg. Motherfucker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0