Ny dag, ny vecka! :)

Fina fiskar sitter med mig i grupprummet i skolan, Jerry och Sofie. :) Ska väl jobba lite med hemsidan, sen plugga lite Spcs inför provet på onsdag.
Är glad idag, en sån där uppåtdag! :D

Idag ska jag.... inte göra något. Funderar på att dra till dansen och kolla upp andra kurser, vill ta en till bara för att röra lite mer på mig.

Sofie flippar över nått.... får väl veta vad snart.
Jaha, kul.

HEHEHEHE ööh, ja, har väl inte så mycket vettigt att skriva om än. ;)

Träffade Snurre i lördags förresten, asnajs. Det är alltid lika trevligt, hade en mysig dag på stan. Man slappnar av så mycket med honom. Han skulle försöka fixa jobb åt mig i någon kiosk också. ...Jag i en kiosk liksom... men bättre än inget antar jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0