Men kuk.

Ville kolla lite lägenheter, men uppsalahem's sida var nere för tillfället. -.-
Idag hoppas jag på bio, annars tänkte jag sitta med Mirre, om hon har tid?
Käkat prinsesstårta till frukost.... mår lite illa. >.< Hungrig också. hmm.

Pappa har somnat vid tv'n as usual. Vill spela lite gitarr känner jag... fattar inte varför det går så långt emellan mina spelgångar nuförtiden. :P Spelar ju ändå någon timme när jag väl gör, men bättre blir jag ju aldrig om jag inte tränar varje dag?
Ska fan sätta mig snart.

Ja, i går träffade jag en av deltagarna från Paradise Hotel och hans kompis med Fru. Fan va sköna de va. hans kompis var ju helt nderbart rolig. Körde på min grej, skitsamma att vi inte känt varandra mer än 2 sekunder, vi pratar som att vi känt varandra hela livet. Härligt!
Får se om man får följa med någon mer gång. Vore trevligt.
Nej, jag kollar inte på Paradise Hotel, så fråga inte.

Väntar på ett samtal från Jerry nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0