Ledsen mina vänner!

Jag har varit -väldigt- dålig p att skriva på sistånde, men det har inte hänt så mycket i mitt liv... Träffade några kompisar igår och varndrade runt i stan, sov över hos jerry och kollade på 21 jump street (<3) och bara tagit det lungt. Motvilligt tagit det lungt. Har ju inte haft pengar! :P
MEN idag skramlade studiebidraget in på mitt konto, så nu ska jag ivåg och köpa mig ett busskort, mössa, målardukar och lite andra grejer, sen är jag fattig igen, woho! :D
Tror sthlm får vänta tills nästa månad, känns inte som att tågen är att lite på. :P Och vet inte om jag vill åka buss i det här vädret... -.-

har just hoppat ur duschen, ska strax göra mig iordning och gå till maxi. Är det någon som vill ses nere på stan så ring. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0