Haha, förlåt

Skriver nästan aldrig känns det som. :P

Idag ska jag med till Abdi's nya lägenhet och kolla lite, sen ner på stan och ge Linneas julklapp, plus få en själv (Presenter!!! :D), sen ska jag träffa älskade saknade Mirre! <3
Mycket att göra. ;)

Måste till banken och kolla om jag kan sätta in 50 spänn också, så att jag inte får minus på kontot. >.<
Har för lite pengar igen, great. Tur att man får 400 sen, så att man kan köpa middagsbiljett till sin skiva. Skulle spara, men nu blir det ju inte så. :P

Pratade med Annica, våran receptionist om Mötley Crüe tidigare idag, och om att de kommer till Sverige, och vi bestämde oss för att gå tillsammans. :) Så såfort pengarna kommer ska vi boka. Massor av band jag velat se ska spela, Mötley, Maiden, Anthrax, Slayer... you name it! :D
Pratade även med Sofie om att se Kiss, men de spelar ju bara i Malmö. -.- Kostar för mycket att ta sig dit...

Såå, fin start på dagen. Usch, nervös som tusan inför morgondagen, halkbana. Det kommer gå superfint, jag är inte orolig att jag inte klarar det, men jag hatar att folk ska kolla på när man kör. >.< Måste köpa mat till imorn med. :P Kuuk. Med vilka pengar då?
Löser sig väl, få be pappa.... han kommer bli rosenrasande. Kul.

Jaja, nervös i alla fall. Med min tur kuggar jag säkert. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0