... 2

Gillar att pappas dator är fucktard. Men så går det när man behandlar den som skit. -.-
Vill ha min dator. Inte för att den är o-fucktard...

Ska hem till Jerry och kolla på 21 Jump street senare. Väntar på att han ska vakna till eller nått. 
Ganska lack på en viss person just nu, och en annan är ovärd, mer än jag trodde. Och andra för den delen.
Fattar ingenting. Trött på att folk missuppfattar saker, och på så sätt förstör för mig.
Kompisar är fan bara skit ibland, speciellt när de inte har respekt för en.
Fast frågan är om man kan kalla sådanna för kompisar?

Let's face it people! Jag är en jävligt missuppfattad person. Jag blir inte kär, jag tycker inte om potatisbullar och jag käkar nästan aldrig, därför är jag så jävla tjock och går inte ner i vikt hur mycket jag än tränar. Kroppen är inställd på fucking svält, och jag kommer inte ur det.
Sluta kolla på min kropp och döm mig. As.
Nej, jag har inga känslor för dig, och inte dig heller. Sluta tro det för att jag är lite intresserad av en människa. Händer varje fucking gång, sluta va så jävla rädd. Du slipper det.
Poff.
Jag är trött på människor. Allt ska alltid vara mitt fel, och jag ska vara ansvarig för andra människors handlingar.
What's up with that?! Leave me alone.

Jaja, nu ska vi inte dränka oss i skit. Ska bli kul att träffa J idag. Sugen på semlor, det är ju faktiskt fettisdagen! Får se om man kanske kan köpa någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0