-

Fru bjuder mig på lunch idag, eftersom det är skitäcklig mat i skolan. (fisk)
Blir kina för oss. :) Mums! Tack fru. <3

Ska jobba lite idag känner jag. Lite nervös av någon anledning, men det går väl över.
Vad ska jag jobba med då? Ingen aning.

Syrran undrade om vi skulle på avatar i helgen. har ju redan sett den, men 3d den här gången kanske? :) Annars ser jag hellre på sherlock holmes. Fast jag gillar inte att gå på bio med henne. Hon blir så jobbigt hysterisk efteråt. :P

Mamma hade köpt en tårta till mig igår, eftersom ava köpt en till sig själv och inte lät mig äta. xD HAHA, alltså, våran familj är så störd... Gott var det iaf. :) Och bara min.<3 (tjockis)
Fick skäll för att jag duschat på morgonen igen, men för i helvete, har gjort det i 4 år nu, nu får hon ju skärpa sig. Bara då jag pallar att duscha ändå, ska jag gå runt och lukta skit istället eller? Vill ju känna mig fräsch. :P
Plus hon stör ändå alltid så mycket när jag ska sova, så då får jag väl hämnas lite? 
Inte så jävla bra att sova till 12 iaf, njut av de få soltimmarna istället säger jag bara! 
Rör din jävla gitarr som pappa köpt till sig för fan! >.< Den står ju bara i förrådet nu. 
Bortskämda skitunge.

Jaja, mat var det ja. Mmmm, maaat. Fast jag är inte så hungrig. Blir väl det till lunch, en bit kvar ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0