Tar det lungt hos Jenny.

Gick hem till Jenny efter psykologen idag. :) Sitter iof här fortfarande. xD Fick träffa hennes nya hund, Ture, som är jordens gulligaste lilla hund! :D Han är såå lydig, lyssnade på mig på en gång och är jätteduktig! :) Han lär sig assnabbt med!

Börjar bli sjuk... min jäkla syster har smittat mig igen... -.- jävla idiot. Blåst som hon är så vägrar hon hålla för när hon hostar och är sepesjuk, för "vi har ju smittat henne, så vi är imuna!". Idiot. Hade det varit så simpelt så hade ju ingen blivit sjuk mer än en gång i sina liv typ... -.-
Pallar inte bli sjuk igen. :P

Ska nog sova på soffan en liten stund. Blev inte mkt till sömn inatt, kanske en eller två timmar... -.- kunde verkligen -verkligen- inte sova. Fick ett sjukt begär av att ha någon nära, bara någon som låg brevid, vet inte varför, kändes helt stört ensamt. Tänkte fråga Jerry om jag kunde krypa in brevid honom i sängen, men vågade inte, ifall han låg och sov redan. :P Båda sov piss inatt, vet inte varför.
Men har aldrig känt så förut iaf... äcklig känsla... :P
Trött nu iaf.... Karro och Markus vill fika senare, men jag har inga pengar... plus vi skulle ses på torsdag, men nu ville de plötsligt ses idag. Får se vad jag kan göra, hur länge jag ska vara här och sånt.... Och om pappa vill låna lite pengar till mig. vågar inte fråga dock...
Äh, får se vad som händer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0