Skrädderi och musikverkstad? :)

Jerry sitter och hjälper mig med min skiv-klänning. :) Fått lite nya idéer, hoppas bara det blir snyggt. ^^ Men hans projekt brukar ju bli det så. ;)
Om det inte blåser för mkt kanske vi går ut och sätter oss i solen och spelar lite gitarr sen, annars kanske det blir på balkongen eller nått? :)
Är på gitarr-humör!

Det är så jäkla najs väder!! Har saknat det -något- mkt. :) Vill bara ut hela tiden!

Min tunga gör ont fortfarande... börjar bli lite orolig.... Har ju tagit hand om den precis så som man ska göra. :P Men det vara som fan, gör ont och är sepe... gör fan ont när jag äter, lever, hela tiden.
...får kolla med darkwell nästa gång jag är i stan eller nått. :P

Är ganska hungrig... vi får väl ta och äta snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0