:P

....jag är för trött för att leva. Vill sova. Kommer spy snart.

Idag ska jag äntligen ner till darkwell och byta stav i tungan till en kortare. :) Ska bli skönt, äta ordentligt. <3 Biter så ofta i den just nu. Kanske gör mindre ont också.

måste klippa naglarna och spela lite gitarr också... borde dock spara ett tag nu, till studenten... eller om jag ska ha lösnaglar...?
Var ner till frisören igår och provade en uppsättning, blev jättefint. :) Ni får se när det är dags för skiva. ;)
Tack Rebecka för hjälpen! :D
I veckan ska vi ta och sy klänningen också. ^^ Hoppas det funkar.

Nu ska jag fortsätta låtsas jobba med engelskan medans jag sover inombords typ... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0