Inget körkort till mig? :S

Skulle just boka uppkörning och teoriprov, men det går inte. Jag får inte säger de på vägverket. KUL.
Måste ringa och kolla, mitt körkortstillstånd har väl gått ut eller nått, även om de på jävla Nordlanders sa att de ändrat reglerna och att det inte -kan- gå ut, även om de sa 4 år först. :P
Bra att de har koll, jävla idioter.

Nu lyssnar jag på Rosenström och håller käften.

Nej, jag ljög, jag ska inte hålla käften.
...lovar att det är ett aprilskämt eller nått, från vägverkets sida.... bäst för de i sånna fall.
Kissapor.

Träffade Jerry igår och gick på JB-festen. Ganska lamt i början, men senare på kvällen blev det ganska kul underhållning. :) Det var roligt. Skönt att träffa honom och bara prata också, det var ett tag sen. Ska hem till han i eftermiddag och umgås. Funderar på att dra snart faktiskt.

Vill ha dans imorn, men eftersom det är långfredag (suck), så är den inställd. Kommer ha lektion på lovet istället.
Och ja, sitter i skolan fast jag inte behöver, men bara här jag har tillgång till internet.... om jag inte utnyttjar kompisar såklart, vilket jag antagligen kommer att göra då jag är lite beroende. :)

Nä, packar och drar snart. Värdelöst att sitta här och göra inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0