Hemma hos Jenny. <3

Ska hjälpa ungen att plugga till teoriprovet, och passa på att träna lite själv. :) Är ju kanske på g snart.
Vart nere på stan från 12 tills för en timme sen eller nått med Jerry, han hittade en ASnajs jacka som jag måste lägga upp bild på sen.

Måste ringa vägverket... går fortfarande inte att boka. Tack Niklas för jinxen. :P Haha, jaa, nu tar han väl körkort innan mig iaf. ;) Pappa meddelade fint igår att han inte tänker betala körkortet åt mig, som han har sagt under alla dessa år, och jag har ju -knappast- råd att göra det själv, har ju fan ingen inkomst, så jag vet inte hur han har tänkt.
Guud va fint det kommer bli. FINT!
Kul att man varit såhäär nära på att äntligen ta det, så händer det här. Mitt liv vill inte att det ska funka.
Nästan alla jobb jag kollat på kräver körkort.
...

Jaja, det löser sig säkert på något sätt. Måste prata med min käre far.
Gav honom tavlan jag målat också. Han har ju tjatat på att jag ska måla nått åt honom.
Så snart är det dags för nästa projekt.
...fast jag borde kanske lägga ner lite tid på projektarbetet då det ska vara klart veckan skolan börjar igen... ooups.
hehe. Jaja, kommer ändå inte gå ut med fullständiga betyg, så jag pallar inte bry mig mer.
Som sagt. Livet funkar inte. Det är kört för min del.
....men jag tror jag visste det redan i 8an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0