Heeej!

Okej, den här dagen... är fin. :) Jag orkar inte satsa ett piss på skolan längre. Det går inte mer. Nu sitter vi här och flummar och funderar på att gå ner till dammen på baksidan och dränka oss själva.
Så om ni läser i nyheterna om två deprimerade elever från JB så vet ni vilka det var, jag och fru. ;)

Idag ska jag träffa Snurre, och förhoppningsvis bli bjuden på nått gott. :) Tar med mig gitarren ner också. Senare ska jag, Jerry och Linnea träffa Annica innan hon åker iväg åt fanders. Spanien? :S
Jaja, tråkigt att hon försvinner... :(

Men nuu, mina vänner, ska jag återgå till att inte göra ett piss! <3


[edit] Hon ska till Italien tydligen. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

italien.

2010-04-15 @ 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0