Trött som en liten råtta

Vaknade 05.50 idag för jag skulle upp och tvätta. Oh My God. Är trött som jag vet inte vad. Det var det värsta jag gjort pålänge, att gå upp så tidigt. Fick ingen bra sömn heller, så... Kallt som tusan var det med. -.- >.<

Men uuuh, orkar inte vara i skolan. Vill bara ha alla möten överstökade, sen gå till läkaren, och sen hem. Måste städa klart rummet, flytta runt på saker och sånt inför fredag.

Igår var jag med J i st. Maria Kyrkan, han skulle kolla hur det såg ut och sånt, de spelar ju där 24:e Oktober.
Efter det åkte vi ner på stan, fixad mitt studiebidrag och ansökte om lån på csn, köpte lite nödvändigheter
till honom, sen satte vi oss på musikverkstan, där vi btw hittade jorden härligaste 12-strängade gitarr som vi
ska spara ihop till och köpa båda två.
Härligt ljud var det i den! :D

Fucking. Har inte fått något studiebidrag. xD Hade hoppats på att få mitt sista den här månaden, sen har jag ju sökt csn iof. Får ju mer pengar då, men vet inte -när- jag får dem. Alltså kommer jag med största sannolikhet vara utan pengar när jag fyller år, =Nika har inga pengar att köpa något för på sin födelsedag att dricka osv.
Kul kul. Får tigga pengar av pappa eller nått. :P Om han har.
Men Crap.

Rast om 10 min...

Kommentarer
Postat av: jas

jag går upp typ 5.30 varje dag :P

2009-09-30 @ 13:14:21
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0