Tack!

J, tack som fan för hjälpen igår! Har aldrig haft en kompis som hjälp mig städa så pass hårt, och utan din hjälp hade det nog tagit flera timmar mer. Vi slet som djur, men det var jätteuppskattat av de som bor där nu. ^^ thank you my friend, du är bäst!

I fredags träffade jag Matte i alla fall, det var najs. Vi hade det trevligt, även om min dag var förstörd innan. Behövde nog den där stunden. Vi får ta och ses snart igen.

Sitter på engelskan nu, och det går skit. Folk sitter och snackar om att 90% av sveriges brott begås av invandrare. Så jävla lol. Blir arg på riktigt. Det stämmer ju inte, jävla idioter.
Och så har vi pratat om gottsunda. Märks vilka som är rasister här typ. :P Men ja, jag förstår inte vad ungarna i
g-sunda vill. De hatar polisen, men går på de civila? :S

Nej, jag förstår verkligen inte. Löjligt är det, och de borde sluta. Nu. Som att det kommer lösa någonting, vad tänker de med?

Dans idag i alla fall. Det ska bli skönt. Ska få lite info om kulturnatten 12/9 och sånt, vi uppträder;

ca 14.00 el. 15.00 på dragarbrunnstorg
20.00 på Nybron (bron vid stora torget mot slottsbacken)

Kom och kolla. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0