Sorry

Känns som att jag försummat bloggen, men jag har inte så mycket att skriva just nu... :P
Har ju inte datorn hemma längre, så allt jag tänker skriva glömmer jag ju när jag kommer till skolan.

Sitter i skolan och har typ ingen lektion. Har inget i eftermiddag heller, men vi har ju ett elevrådsmöte i eftermiddag. Vi fick inte byta dag, så nu får jag ge pengar till Jerry en annan dag. -.-
Hade tänkt betala spelningen så jag har det gjort. De spelar ju på nån krog i Sthlm den 21a.  

Ska be it-admin ghosta datorn så den kanske funkar lite bättre... Har så jäkla mycket problem med den, har haft det sen i ettan. Känns fint att vi får dem i slutet av trean sen, men de suger? Aja.

Var på 20-års fest i tisdags, vilket resulterade i att jag absolut inte kunde gå upp på onsdagen. Var inte bakis, men så sjuuuukt trött. Har aldrig varit så trött, det var lite konstigt.
Ska ut igen idag med Bond och ta en öl på Baren Baren. Alkovarning någon?


~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0