På fredag händer det! :D

Åh, jag kan knappt sitta still! :D På fredag är det dags att fylla 20! Tjugo jäkla bast! Snacka om att jag känner mig gammal! ;)

Vi har bestämt att förrutom skattjakt ska vi ha tipsrunda! :) Hur redan lite frågor på g. Ska bli skoj att springa runt i Stg mitt i natten. ^^
Men det blir mysigt.

Två har redan dissat för jobb, men det gör inget. :) Vi är ändå så många. Ska skicka lite infomail till alla. xD 
Men iiih, jag längtar! Systemet på fredag. :) Eller lördag morgon, får se hur det blir... ;) 

För övrigt så håller min och J's låt på att utvecklas till det bättre. :) Jag gillar den, och hur långt vi kommit på så kort tid. Vill verkligen ha trummor osv till den låten. Och sång.... men det kommer.

När jag kommer hem måste jag städa som en liten apa, ska göra om litegrann idag. Eller i veckan.
Idag är det dans också, så jag kommer vara lite slut.... he. Kuuul. Nej, men det var ett bra tag sen jag dansade nu. Ett par veckor i alla fall.
Menmenmen, nu pladdrar jag lite för mycket, för jag har massa extra energi i armarna känner jag. Whii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0