Oturen har ett namn; den kallas Nika.

Gjorde soppa hos J. Lungt och fint. Helt plötsligt flyger paketet ur mina händer och dränker ner mig i soppa. Kul. Hur fan hände det liksom? Det händer bara på film. :P

Vi skulle byta strängar på gitarren, och det var pain i helvete. Sista strängen gick nästan inte att få loss. Vi slet som två hästar, både J och jag, men det tog nästan en timme...

Jag jobbar hela sommarlovet med några skolarbeten och blev klar, skulle göra så jag fick betyg i två ämnen. När jag kommer till skolan och ska lämna in dem försvinner allt arbete. Backupen vi hade på usb försvann och har inte hittats än.
Kul.

På samma dag. Hände några miljoner småsaker också, men jag minns inte nu. :P


Ska nog bygga på den här listan så ni får veta hur mycket otur jag har egentligen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0