Köttbrödet...

Sitter på bransch- och produktkunskapen och ska "hjälpa" ett företag att lansera deras köttbröd, eller snarare beskriva hur de ska göra för att få folk att köpa det. På ett ungefär. I teorin såklart.
Känns fin fint. Vill ha rast och pengar så jag kan köpa nått att äta, men har inget. >.<
Crappety crap crap säger jag.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaat.

Aja, dans igen idag. Har ont i hela kroppen sen igår, och vi ska träna varje dag den här veckan. Förutom på torsdag, det vägrar jag. Jag kan dansen utantill och sånt, och är trött på att folk som inte varit med på flera månader helt pltösligt ska komma och inte kunna dansen, men vara med i alla fall. Som dessutom inte ens tycker det är viktigt hur vi ser ut.

Ska skriva ett mail till Flustret och kolla om skivan, och sen även gå och prata med rektorn om att orda en kiosk, en riktigt kiosk i skolan. Skulle vara najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0