Helgen

Har varit och handlat lite inför kvällens matlagning. Mamma gör en asgod persisk rätt, och jag ska göra efterrätt på pumpa. Blev sjukt sugen när jag kollade på Cookalong med Tina i måndags, och reprisen idag. :)
Skulle göra älgstek med, men det får bli en annangång.

På måndag är det spelning med Basil i sthlm. Börjar faktiskt längta något rejält! Harry B James spelar de på, ska bli najs. :) Sjukt längesen jag var i Sthlm, kanske drar dit lite tidigare för att vandra runt?
Har för mig att Linnea och Annica ska dit?

Ååh, jag är sjukt sugen på någon film, men kommer inte på vilken. Får lite flashes, men kommer ändå inte på vilken film det är... Höll på så hela dagen igår med... :( Får rota upp någon film i hyllan sen och kolla på. ^^

Igår var det Dirty Dancing till minne av Patrick Swayze... Usch... Han var min favoritskådis. Helt seriöst. En av mina förebilder typ... Ska lägga upp en bild och göra ett inlägg... Nej, jag förstår faktiskt inte. Ja, jag var förberedd dock, visste ju att han hade cancer, men... ja... Han har det ng mycket bättre nu, slipper lida och sånt.
Känner med hans familj...

"Nobody puts Baby in the corner"... Hur många har inte kört med den reliken nångång? :( Det blev en klassiker för mig och en gammal klasskamrat, Elin, när vi var yngre. Även när vi slutade mgås, och de gick på TV, så skrev vi alltid ett inlägg på helgon med den repliken... :( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0