Helgen är över

Äntligen. Inte för att jag vill att det ska vara måndag och skola, men fan va skönt att den här helgen är över.
Har ont i hela kroppen efter alla träningar, och att ha bärt runt på dansmattan i lördags.
Uppvisningen gick bra, trots farligt hal matta. :P Vi kunde inte dansa helt ut, men jag hoppas folk insåg hur halt det var.
Minus på de som gick och körde på mattan så att den blev supermega skitig. Jättekul att slänga sig i smutsen sen. Kände mig lagom fräsch efteråt.

Gick på en spelning som sög senare. Den här kulturnatten var inte så kul. Missade dagen eftersom jag skulle köra in mattan med en av dansarna. Blev avslängd vid Östgöta nation, och inväntade dansare som kunde hjälpa mig att bära. 4 tjejer var vi, men fyhelvete vad jobbigt det var.
Gör aldrig om det. My god.

Igår var jag på gränby med familjen och inhandlade lite frukt och sånt. Vi köpte.... 60 fikon. 60 FIKON! Vet ni hur mycket fikon det är?! :S De kostade bara 4 för 10:- typ, så vi slog på stort.
Köpte även en tröja och lite gott att äta till filmen på kvällen.
Mysigt värre.
Vi plockade även äpplen efter gränby-besöket på ett ställe som vi alltid brukade plocka när vi var små, men tydligen fick några affärsmän nys om platsen, och alla äpplen var nerplockade och ute i butiker för försäljning. Kul. :P

Nä... engelska igen, men jag är så sjukt trött. Sliten som ett djur och har ont. Funderar på att skita i engelskan, men har velat läsa C-kursen länge nu... får väl försöka ta mig igenom det, trots jobbiga måndagsmornar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0