Den offentliga sektorn?

Kul att läsa om den på lektionen. Jag är verkligen opepp.
Vet inte riktigt vad som har hänt, men jag orkar inte skolan mer.
Är något skoltrött, men även trött på att dansa. Det är inte lika kul längre...
Tror vi har en liten kris i gruppen just nu. Men jag är även opepp på lektionsdans...
Varje dag hela förra veckan... det tog på krafterna.
Vill typ hem och vila... Har ont som fan...

Jag orkar typ inte träffa någon heller.
Blir skitarg såfort det ringer eller om jag får sms.
Får det hela tiden, och det gör mig jävligt trött. Alla kommer
samtidigt dessutom, så jag blir asirriterad. Det har gått så långt att jag inte
klarar av att inte göra något en dag utan ta det lungt.
Jag kan inte koppla av.
Fucking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0