Dagens

Ska träffa Keedo alldeles strax. :) Tänkte hänga ett tag innan hon ska till läkaren. Sen dra runt med Jerry en stund, K kanske hakar senare.

Vill typ hem och träna lite på gitarren, försöka komma på något på min och J's låt. Vi byggde på den som jag haft lite trubbel med i typ ett år, och kommit en liiten bit i alla fall. Kändes skönt.

Suttit och gråtit i exakt 2 timmar sen jag kom till skolan. Kändes asfint. Fick en kaka och en kopp te, och förbrukade ett paket näsdukar. Folk trodde jag var förskyld efteråt. Fint. :)
Nej, men jag är lite trött på att folk inte får igen för att de är som svin, medans jag som sliter för att alla ska må bra, ska få all skit. Inte okej.
Aja, orkar inte gå in på det så mycket. Mår inte så bra helt enkelt.

Nu ska jag gå och käka, sen träffa Keedo och Jerry. :)

Kommentarer
Postat av: jas

Håhå det var mysigt att umgås med er :> även om jag var elak/snuskig............ men jag gillade eran låt! även om jobbig elgitarr kille höll på..

2009-09-23 @ 18:50:09
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0