Vem fyller systemet idag? ;)

Ah, vaknade imorse och kände mig gammal. ^_^ Åldersnoja i 20-års åldern, känns fint.
Hann inte bli firad imorse, men fick min första present (för dagen iaf) av Jenny, och jag fick två vinglas som jag har velat ha ett bra tag. :) Vi ska inviga dem ikväll, så efter skolan ska vi till systemet och köpa lite vin. :) 

Igår var jag på IKEA med jerry och hittade ett antal grejer jag velat ha ett tag. Nu i efterhand visade det sig att jag hade haft råd att köpa den där lycktan jag ville ha... -.- Men får väl köpa den senare. ;) 

Meeen, jag vill hem nu och slippa religionen! :D Jag vill börja fixa för imorrn, plus måste dammsuga huset! 
Rummet är i alla fall färdigstädat nu, men inredningen är långt ifrån klar. Ska köpa lite nya gardiner och sånt. 
Prylar typ. :) Men jag är på g iaf! 

Jaja, Grattis till mig osv. :) Blev lite förvånad att det första sms:et idag kom från Stina, och att ingen annan skickade vid 12-slaget. </3 Boho. Nej, men vafan, folk sover. ^^ 
Imorrn blir det kul! :D Ska köpa mat och godis och annat gott idag. Jenny får hjälpa mig. 

Hörs sen!   

Kommentarer
Postat av: jas

grattis grattis!

2009-10-02 @ 17:01:37
URL: http://keeedo.wordpress.com
Postat av: Aurora

Hej och grattis i efterskott! Hade verkligen fullt upp igår, förlåt mig :(

2009-10-03 @ 14:18:04
URL: http://rawran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0