Hallå...

Oj, va längesen jag skrev här. Mycket har hänt, vet inte riktigt vad jag ska skriva om...
Har köpa massa grejer till rummet, det börjar bli ganska mysigt nu. Mer växter, ramar till tavlorna och gitarrhängare, så de slipper stå och skräpa och vara i vägen.

Min kompis från gbg är här just nu och hälsar på, hon kom i tisdags. Igår var vi i sthlm och slösade pengar... imorrn åker hon hem. Idag fyller pappa år, så vi ska laga tårta och sånt. Ska köpa en present sen också.

Väntar på att få mina Rammstein-skivor. Har beställt Liebe ist für alle da, sehnsucht och rosenrot. De är de jag inte har, och har alltid velat ha dem, så... De borde komma idag, skulle ta 3 dagar max, och nu är det dags känner jag.
Vill vill vill verkligen gå på deras konsert, jag får typ ont i magen av att jag vill gå så mycket.
Köpte Live aus berlin dvd'n och kollat.... får minnen från när jag såg dem... även om de va lika stora som myror typ... Men det var mäktigt.
Har fan väntat i 5 år....

Hade filmkväll med Matte och Bond i helgen. Skräckfilm... Matte försökte få mig att bli rädd, men han failade grovt. Blir inte rädd av sånt där. Tycker bara det är äckligt när de skär av strupar och tar loss naglar typ... Usch.
Nej, men texas chainsawmassacre ska tydligen vara bra, så den ska jag kanske kolla på nångång...

Vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Bond

texas chainsawmassacre är BRA!, vi kan kolla på den någon dag tillsammans!, och jag vill bara passa på att hälsa att om du ska på muse så ska jag SLÅ IHJÄL DIG! JAG VILL PÅ MUSE! dör

2009-10-22 @ 14:28:58
URL: http://vocal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0