Godmorgon

Imorrn blir jag 20. Sista dagen som nitton. <3 Kommer inte kunna sova inatt. xD Har iof inte kunnat sova ordentligt flera nätter i rad nu... :P Vaknar mitt i natten av ingenting... vet inte om det är stressen eller nått annar som påverkar, men är så jäkla trött nuförtiden.

Hade ett fint möte med en tjej på skolan. Det gick ju... fint. Visste att det inte skule göra ett jäkla piss.
Ville inte ens ha ett möte, ville att hon skulle få lite skit för att hon ska fatta, men nejdå.
Aja, är man lite korkad så är man. Då får man det bara svårt i livet, men that's not my problem.

Nu vill jag ha rast och få skrika lite. Men läraren i praktisk marknadsföring är ändå jävligt najs. Jag gillar henne, hon verkar vara bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0