Engelska redovisningen sög... -.-

Det måste varit det sämsta redovisningen jag gjort. Trodde inte jag skulle bli så nervös. Hade förberett mig och sa till mig själv "Nika, skärp dig. Det är bara din engelska klass som du inte har ett dugg problem att prata med annars. Det kommer gå asbra". Och jag trodde verkligen det skulle gå.
Tji fick jag.

"Whast is Euthanasia zhen? rtaesyghrdcfgsrh etjasg". Så gick det typ. Hörde knappt vad jag själv sa ibland, så det är ett mirakel att andra gjorde det. Fyyfan. Så jäkla pinsamt, var så jäkla arg. Kan ju så jäkla mycket bättre.
Måste prata långsammare nästa gång också, sluddrade som en tok.

Slutar efter den här lektionen, ska ner till pappa och vänta på mamma, sen ska vi åka och köpa orkideér till mig. Ska kolla lite vaser också. Mamma har köpt några ascoola orkideér som jag vill ha också.
Nika <3 Orkideér.

Efter det är det dans igen. Jag är så jäkla opepp. Tycker inte det är kul längre. Mår dåligt av att dansa, and that sucks. Vill inte stå där och må piss liksom. Biggan har ju aldrig tid att prata med en på måndagar heller, och jag blame:ar henne inte. Så jäkla stressigt. Meeeen mår apdåligt just nu. 

Känner mig inte som en riktigt bra kompis just nu.  
Vet inte vad jag ska säga när folk pratar med mig, och jag blir skitarg på alla hela tiden.
Behöver nog bara en paus från livet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0