Money money money....

Får mina pengar imorgon. Äntligen. Har väntat aslänge, och nu får jag massa pengar.
Det första jag ska köpa är ett PSP och FFVII Before Crisis. Har velat ha det innan det ens kom, och nu har jag äntligen råd.

Tatuera mig ska jag göra också. Får ju fett med pengar. Ska nog skriva texten på japanska först tror jag. Eller om jag ska göra tvåan på armen. Vet inte. Eller något annat på persiska? Skulle vara snyggt. Vill ju ha Finding Neverland på revbenen också. Men ja, har ju pengarna i alla fall, så något snyggt får det bli. :)

Suttit och pratat med min fru i typ... länge nu. Känns bra att man inte jobbar på lektionen.

Kommentarer
Postat av: jas

åh så skoj! säg till om du vill ha sällskap hos gaddaren!

2009-10-14 @ 17:48:34
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0