Skitdag.

Jag ger fan upp. Mitt liv tar slut snart. Orkar inte. Trots Olle's pepptalk. Jag har fan inget hopp för livet längre.

Och sluta åma om svininfluensevaccinet! Om alla tar det -nu-, så kommer det dö ut och DÖ!! Sluta tro att ni kommer dö av vaccinet! Ni -kan- inte göra det, det är en alldeles för liten del virus man får!
Dock kan man fortfarande bli sjuk av influensan upp till 3 veckor efter att man tar det, för det tar så lång tid innan man får fullgott skydd mot det! Jävla töntar som tror man kan bli sjuk av det och klagar! FÖRFAN!
Ta det bara, man blir lite sjuk, feber, har lite ont, men för i helvete, det är bättre än att det muterar och bara blir värre och värre! 
"Jag vill inte vaccinera mig, jag vill få sjukdomen naturligt och bli vaccinerad så!" My god människa! Det är ju 1000ggr värre att få själva sjukdomen? :S  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0