oh yes.

Engelska uppsatsskrivning. Går ju. inte. ;)

Får massa sms hela tiden, trots att folk vet att jag inte har pengar på mobilen, så jag kan inte svara. Känns lagom frustrerande.
Orkar inte heller träffa människor längre. Lovar att jag ska vara med dem, men sen när den dagen kommer mår jag bara dåligt, är trött och orklös. De senaste dagarna... eller veckorna snarare, har varit hemska.

Underbart är det också när man försöker få kontakt med en kompis, och hon uppenbarligen skiter i en.
Fint. Då skiter jag i dig med.

Jag är något trött på männskligheten. Jag är TRÖTT på den. Vill sitta hemma och spela gitarr hela dagarna och kunna leva på det.

Skitarg på en viss kille också, han får det -inte- lätt när vi ska prata.

Dans idag. Vet inte om jag pallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0